Degut a l’avís de Protecció Civil Municipal pel fort vent que es preveu demà divendres, així com la recomanació de no fer activitats a l’aire lliure sota zones arbrades, per garantir la seguretat de tothom ajornem el Pessebre vivent del 10 de desembre al proper dijous dia 16 de desembre en el mateix horari i amb la mateixa organització.

El proper dia 16 de desembre de 15.30 a 16.20 hores de la tarda els nens i nenes de p4 i p5 de l’Escola representaran el pessebre vivent al Parc Gumà.

Vivim aquesta activitat com una jornada festiva i que desitgem que tothom la pugui gaudir. Tot i així, donada la situació derivada de la pandèmia, és important que sigui el més segura possible.

Per això cal que tots siguem responsables i complim les següents recomanacions:

• Mantenir en tot moment la distància de seguretat.

• Dur la mascareta ben posada.

• Seguir el recorregut marcat en el següent plànol, no aturar-se al llarg d’aquest ni tornar enrere. Es podrà fer vàries vegades.

• Deixar espai i donar prioritat a l’alumnat de l’escola que també farà el recorregut.

• No es podrà entrar a les escenes.