Inauguració de la primera fase del Projecte del pati petit

/, Escola Pia Vilanova/Inauguració de la primera fase del Projecte del pati petit

Aquest matí, a la porta de l’Escola que comunica el pati petit amb el Parc de Gumà i Ferran, hi lluïa una acolorida garlanda de globus i una cinta que barrava el pas, fins que a pocs minuts abans de les nou del matí, un dels alumnes de la nostra Escola ha tallat la cinta donant per inaugurada la primera fase del projecte del pati petit. Hi havia molta expectació i ganes de gaudir d’aquest espai renovat.

Avui els nens i nenes ja han tingut l’oportunitat de jugar, trepitjar la gespa i descobrir tots els espais. Hi ha zones per córrer i zones habilitades per seure i conversar.

Ara disposem d’un pati reformat on els infants gaudiran de bones estones de joc, aprenentatge i de trobament que fomentarà el companyerisme i l’amistat, tot plegat en un entorn còmode i agradable.

És un gran goig per l’Escola haver pogut tirar endavant un projecte molt desitjat i que finalment avui ha vist la llum.

Sigueu tots benvinguts al renovat pati petit de la nostra Escola!

2022-11-02T00:14:51+01:00Educació, Escola Pia Vilanova|