PORTÀTILS A L’ESO 2023-24

A 1r d’ESO s’inicia el projecte 1×1, és a dir, que cada alumne disposa d’un ordinador portàtil d’ús personal. Aquest dispositiu es continua fent servir al llarg de tota l’etapa d’ESO.

Aquí teniu la informació per tal de donar-vos a conèixer el dispositiu i el mètode d’adquisició. L’Escola facilitarà l’adquisició d’aquest ordinador que serà propietat de l’alumne i les famílies.

Pel bon funcionament del projecte, cal que tots els alumnes disposin del mateix dispositiu. Hem estat avaluant diversos ordinadors portàtils i negociant amb les empreses per obtenir més bon servei per als alumnes i les famílies. Finalment, hem trobat les millors condicions amb l’empresa Flytech, que serà l’encarregada de subministrar el model ACER B311R-32, amb 3 anys de garantia (ampliables segons diferents plans).

El preu de l’ordinador és de 356,00 € (IVA inclòs). La compra s’ha de fer a la botiga online de Flytech, seguint el tutorial de sota, abans del 28 de juliol. En el moment de registrar-se a la botiga és molt important indicar el codi d’escola correctament, el codi de la nostra Escola és el 056

El proveïdor ofereix a les famílies l’opció de finançar la compra de l’equip. Aquesta opció cal demanar-la en el moment de fer la compra, tal com s’indica en el pas 6 del tutorial de compra. Per a qualsevol dubte, podeu trucar al telèfon de Flytech S.A. 932.655.462.

Sempre que sigui possible, us recomanem que agafeu l’ Extensió de garantia i cobertura de danys accidentals a 4 anys, això us permetrà tenir cobert l’equip durant la seva vida útil.

L’entrega dels equips es farà a l’Escola el mes de setembre. En una data que us avisarem prèviament, personal de Flytech vindrà a l’Escola i lliurarà cada portàtil a la família corresponent

Els ordinadors ja portaran incorporats els programes necessaris per treballar inicialment.