A l’escola, estem compromeses/os amb l’acció social i fomentem els valors de la solidaritat i la cooperació al llarg de l’any. Així doncs, la campanya de Càritas de Nadal és una data assenyalada per fer palpables aquests valors.

Seguim patint els efectes socials i econòmics d’una pandèmia sense precedents. Malauradament, el nombre de famílies que necessiten ajuda en forma d’aliments o productes d’higiene continua sent elevat. És per això que us animem a participar d’aquesta acció solidària.

Podeu començar a portar els productes d’higiene proposats la setmana que ve. El dia 16 de desembre serà l’últim dia de recollida al centre, ja que el mateix dia uns representants de l’alumnat col·laboraran en l’entrega dels productes a l’Economat.

La recollida es durà a terme de P3 a 2n de Batxillerat i Cicles Formatius, i cada infant deixarà els seus productes a la seva classe.

Enguany la campanya de Càritas es centra en productes d’higiene. A continuació us detallem la distribució per classes, per tal que hi hagi varietat de tots els productes demanats. (Els bolquers, els hem col·locat a totes les classes perquè som conscients que és un producte amb un cost més alt. Si voleu, les famílies us podeu organitzar per comprar un paquet de bolquers entre vàries famílies).

P3: Raspalls de dents i bolquers.

P4: Raspalls de dents i bolquers.

P5: Raspalls de dents i bolquers.

1r de Primària: Pasta de dents i bolquers.

2n de Primària: Pasta de dents i bolquers.

3r de Primària: Pasta de dents i bolquers.

4t de Primària: Sabó de cos i bolquers.

5è de Primària: Sabó de cos i bolquers.

6è de Primària: Sabó de cos i bolquers.

1r d’ESO: Xampú i bolquers.

2n d’ESO: Xampú i bolquers.

3r d’ESO: Xampú i bolquers.

4t d’ESO: Compreses, tampons.

Batxillerat: Compreses, tampons.

Cicles Formatius: Compreses, tampons.