5 de desembre de 2018

Caminada per la Pau Escola Pia Catalunya

Des de fa 28 anys, l'Escola Pia de Catalunya organitza una trobada anual d'alumnes de 4t d'ESO, el 27 de Novembre, per Sant Josep de Calassanç, patró dels escolapis. L'objectiu, és fer una caminada, per conscienciar sobre algun tema vinculat amb els valors de la pau i la solidaritat.
Enguany, s'ha celebrat la caminada entre les escoles de Vilanova i Sitges. Més de 650 alumnes han caminat per la ruta dels colls. Començant a la Plaça del Port de Vilanova i acabant als Jardins de Terramar de Sitges. El lema de la caminada d'aquest any ha estat Dos mons en un mar, fent una reflexió sobre la problemàtica dels refugiats.
L'alcaldessa de Vilanova, la Neus Lloveras, va donar el tret de sortida, fent una petita intervenció, tot posant en valor el motiu de la trobada i la caminada.