26 de novembre de 2018

L'Escola participa a "Ciència al carrer"

El passat divendres 16 de novembre, va tenir lloc a la Platja de la Fragata de Sitges, la cloenda de la Setmana de la Ciència, amb la diada de :"Ciència al Carrer". Es tracta d'una jornada de divulgació científica on l´alumnat de diferents escoles mostren els experiments que han treballat durant el curs escolar. A partir d'elements d'ús quotidià i de manipulació freqüent, i durant un matí s'han convertit en professors, ja que han hagut d'explicar els seus experiments a la resta dels seus companys i d'estudiants. Enguany 1000 alumnes han passat pels diferents estants.

A la nostra escola hi va participar l'alumne de 4t ESO Marc Puig Coll , amb la presentació d'una sèrie d'experiments sobre magnetisme i electromagnetisme: Camp magnètic, experiments de Faraday, levitació magnètica, pèndol erràtic magnètic i diferents tipus de motors homopolars.