23 d’octubre de 2018

Segell europeu eTwinning

El curs passat alumnes de 4t ESO de l'Escola van realitzat el projecte eTwinning 'Let's Be Lanterns’ i van ser guardonats amb el segell Nacional Etwinning. Ara he El curs passat alumnes de 4t ESO de l'Escola van realitzat el projecte eTwinning 'Let's Be Lanterns’ I van ser guardonats amb el segelll Nacional eTwinning. Ara hem rebut la notícia que hem estat guardonats amb el Segell Europeu. Els alumnes de les diferents escoles van aprendre a trobar la felicitat i compartir el seu treball amb altres alumnes europeus a través de petits poemes, cartes mostrant gratitud, creant pòsters i un calendari amb bones causes. Les escoles participants en el projecte eren de Gran Bretanya, França, Portugal, Xipre, Polònia, Malta i Itàlia.
El Segell de Qualitat E
uropeu eTwinning suposa un reconeixement al treball realitzat per alumnes i docents al dissenyar i realitzar el projecte, després de ser valorat per un equip avaluador.
Totes aquestes presentacions s'han compartit en el twinspace i un cop finalitzat el projecte, s'han recopilat en un web en format de revista online.