3 de juliol de 2018

Prova Cangur de matemàtiques

Un any més, el nostre centre va participar a la prova Cangur de matemàtiques. Aquesta prova té el seu origen en l'associació internacional Le Kangourou sans frontières que en el nostre territori està representada per la Societat Catalana de Matemàtiques.
L'objectiu d'aquestes associacions és difondre la cultura matemàtica, i amb l'organització d'aquest joc-concurs anual es pretén estimular i motivar tants alumnes com sigui possible.
Aquest curs hi van participar més de 300 nois i noies de la nostra escola, des de cinquè de primària fins a segon de batxillerat. El veritable objectiu va ser l'aprenentatge que en van poder treure en la preparació prèvia que van fer, però cal destacar les mencions honorífiques que han rebut 6 d'aquests alumnes per haver quedat classificats dins de l'1% dels primers classificats del seu curs:

• Berta Bertran López (5è de primària)
  • Xavier Genís Cuenca (5è de primària)
  • Pere Martínez Görbig (5è de primària)
  • Joan Vidal Garcia (1r d'ESO)
  • Alexander Hernan González Visedo (3r d'ESO)
  • Aniol Escofet Majoral (1r de batxillerat)
Enhorabona a tots!