4 de juliol de 2018

Fi del primer any de Servei Comunitari a 4rt d'ESO

Aquest curs, a 4rt d'ESO hem engegat un nou projecte, l'Aprenentatge Servei. Té una durada de 10h teòriques i 20 de pràctiques fora de l'escola. L'objectiu és col·laborar amb una entitat de la ciutat que tracti alguna de les nombroses dificultats de la nostra societat. El Departament d'Ensenyament de la Generalitat, té previst posar aquest projecte com obligatori a partir del 2020. A l'escola, veient que aquest projecte va en total sintonia amb els nostres valors, vàrem decidir de posar-lo en pràctica aquest curs.
Així, enguany, hem pactat amb 5 entitats aquesta col·laboració: Amics de la Gent Gran, Càritas, La Mena del Cor, Fundació Hospital Sant Antoni Abat i Vilanova Actua. Els alumnes han participat i col·laborat amb les tasques diàries d'aquestes entitats, tot coneixent una realitat diferent a la que els és habitual, i fomentant una actitud crítica i solidària, compromesa amb els valors de la nostra escola. Aprofitem l'avinentesa d'aquesta notícia per agrair la col·laboració de les entitats, sense les quals aquest projecte no hauria pogut fer-se realitat. Gràcies!