28 de juny de 2018

Resultats econòmics de Cursa Solidària

Ara que s'acaba el curs, hem tancat la comptabilitat de la Cursa solidària pro beques pel Senegal. Hem tingut ingressos gràcies a les persones que es van incriure a la cursa i van comprar la samarreta, així com els patrocinadors per part d'algunes empreses de famílies de l'escola. De la mateixa manera l'escola ha posat 0,50 cèntims per cada persona que va acabar la prova.
Sumant tots els ingressos ha donat la quantitat de 967,21€. Amb aquesta quantitat, un mínim de 8 nenes i nenes podran ser becats al Senegal durant un curs sencer per a que no deixin l'escola.
MOLTES GRÀCIES a totes les persones que d'una manera o altra han col.laborat en aquest esforç, gràcies al qual seguim compromesos, no només amb l'educació sinó amb l'acció social i la cooperació internacional.
Bon estiu a tothom!!!