5 de juny de 2018

Avui, a la nostra escola, tots i totes ens hem aixecat molt tristos. La Laia Alsina López, la nostra companya de 6è de Primària, va morir ahir a la nit. Tots els alumnes, mestres, treballadors i famílies que formem la comunitat educativa de l’Escola Pia de Vilanova i la Geltrú volem tenir un record per a ella, fer-la present. Volem que la seva família i els seus amics i amigues sentin que avui, més que mai, estem al seu costat. Son la nostra família i els nostres amics.
L'Equip Directiu, a les 12, ens sumarem a la concentració convocada per l'Ajuntament de la nostra ciutat, en representació de tota la comunitat educativa.
A la mateixa hora, l'alumnat i el professorat de l'Escola, a les respectives aules, farà el minut de silenci. La Laia és i serà sempre una de les nostres companyes.