28 de maig de 2018

Segell de qualitat eTwinning

Alumnes de 4t ESO de l'Escola han realitzat el projecte eTwinning 'Let's Be Lanterns'. Els alumnes de les diferents escoles han après a trobar la felicitat i compartir el seu treball amb altres alumnes europeus a través de petits poemes, cartes mostrant gratitud, creant pòsters i un calendari amb bones causes. Les escoles participants en el projecte són de Gran Bretanya, França, Portugal, Xipre, Polònia, Malta i Itàlia.
El Segell de Qualitat Nacional eTwinning suposa un reconeixement al treball realitzat per alumnes i docents al dissenyar i realitzar el projecte, després de ser valorat per un equip avaluador.
Totes aquestes presentacions s'han compartit en el twinspace i un cop finalitzat el projecte, s'han recopilat en un web en format de revista online i el resultat final es pot veure a continuació.