20 de març de 2018

Samarretes per la Cursa Solidària

El proper 6 d'Abril celebrarem per segon any consecutiu la Cursa Solidària pro beques pel Senegal, amb l'objectiu de celebrar el dia de l'esport i complir un objectiu solidari, recollir diners per nens i nenes del Senegal que no poden accedir a l'educació. Així, venem samarretes amb el logo de la cursa per 6€ i també hi ha la possibilitat de patrocinar la cursa amb 50€ tot sortint publicitats a la web de l'escola durant el mes d'abril. A més, l'escola donarà 50 cèntims per persona que participi el dia de la cursa.
Podeu fer les vostres comandes de samarretes i/o patrocini a la secretaria de l'escola, en les hores obert al públic fins aquest dimecres 21. En aquesta notícia, a la web i al correu, podeu trobar els fulls de comanda. Animeu-vos-hi!!!
Enllaç al document per la comanda de samarretes i/o patrocini de la cursa.