23 de febrer de 2018

L'Escola Pia de Catalunya convoca una nova edició de la "Festa de les Arts"

La Fundació Cultural Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya, vol fomentar la creativitat, la sensibilitat artística, la bellesa poètica, l’originalitat en l’expressió, la capacitat de reflexió, d’investigació i de crítica de l’alumnat. Per això, convoca els Premis de les Arts, per reconèixer els millors treballs de diferents disciplines. La primera edició d’aquests guardons es va celebrar l’any 2015 però té el seu origen en els Premis a la Creativitat, que tenen lloc des de fa 20 anys.
Enguany s'ha convocat un nou premi amb l'objectiu d'incloure els més petits de l'escola. Es diu Petit Premi i està obert als alumnes des de P4 fins a 4t de primària. Poden participar amb un treball realitzat en qualsevol llenguatge plàstic fet de forma col·lectiva, en petit grup o grup-classe. El tema del Petit Premi per aquest curs és: Obrim la finestra.
ENLLAÇ al web de la "Festa de les Arts".