29 de novembre de 2017

Jornada de ciència

El dia 20 de novembre, amb motiu de la setmana de la Ciència, els alumnes de la nostra escola van participar en diferents tallers de ciència. Els tutors de cada grup classe de tota l’escola van preparar diferents activitats, van instruir als alumnes de batxillerat i ells van fer de mestres dels alumnes de la resta de l’Escola.
Distribuïts en dos torns, de 8.30 a 9.30h eren els alumnes de l’ESO els que feien els tallers i de 9.30 a 10.30 els van fer l’infantil i la primària. Densitats, gasos, electricitat, materials, magnetisme, colors, amb un petit toc de màgia pels mes petits, van sorprendre a mes d’un i van fer ciència d’una forma diferent.