6 de novembre de 2017

12 alumnes de batxillerat han estat guardonats/des per la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona amb motiu del concurs Fotofilosofia

Coincidint amb el dia internacional de la filosofia, dia en què tradicionalment es diu que va morir Sòcrates, els/les alumnes de batxillerat han participat un curs més en l'onzena mostra de fotofilosofia. La Fotofilosofia és una fotografia original, amb una pregunta filosòfica que convida a la reflexió.
Aquestes espurnes de pensament serveixen per acostar l'alumnat a comprendre millor el que s'entén per filosofia.
Enguany, 12 alumnes de batxillerat han estat seleccionats/des i guardonats/des amb un diploma que acredita la seva fotografia com una de les millors participants. Podeu veure la resta de fotofilosofies a ENLLAÇ.