2 d’octubre de 2017

Welcome

Aquest dilluns 2 d'octubre arriba a la nostra escola el William Couchenour de Florida (Estats Units). Ha vingut a través del programa Home to Home: Conversation Assistant Programme for Schools i la seva tasca serà fer d’auxiliar de conversa fins a final de curs.
Els nostres alumnes podran gaudir de classes reduïdes on s’hauran de comunicar única i exclusivament en anglès. Aquesta oportunitat ens permetrà millorar l’anglès i compartir i conèixer una nova cultura. Aquest projecte està adreçat als alumnes d'Infantil, Primària, ESO i Batxillerat. El William s'allotjarà amb tres famílies diferents al llarg del curs.
Tota l’escola està molt entusiasmada amb la seva arribada!