27 d’abril de 2017

XVIa Diada de les Lletres

Divendres, 21 d'abril, tota l'Escola va celebrar l'entrega de premis dels textos narratius que cada nivell, des de 1r. de Primària fins a 2n. de Batxillerat i Cicles, havia redactat al voltant de la Diada de Sant Jordi. Infantil va participar amb el cant d'una cançó per nivell. L'acte va comptar amb la col·laboració d'alumnes de Primària i Secundària que van preparar diferents actuacions.
La presentació dels/de les alumnes premiats/des es va fer per part d’un noi i una noia de Batxillerat, acompanyats de dos representants de cada cicle de Primària, Secundària, Batxillerat i Cicles. Aquest curs, novament, es va lliurar un premi a la millor cal·ligrafia de cada cicle, des de P5 fins a Batxillerat i Cicles.
Les famílies van ser convidades a presenciar tota la celebració. Tots junts vam compartir un moment de trobada molt emocionant per part dels alumnes, tant per l'interès demostrat a preparar actuacions, com per la il·lusió de rebre un premi al seu treball escrit. Felicitats a tots i a totes!