3 d’abril de 2017

Tot a punt per la Cursa Solidària!

Avui ja ens han arribat i hem començat a repartir les samarretes i bosses de la Cursa Solidària d'aquest dijous. Enguany, coincidint amb el dia mundial de l'esport, correrem amb una intenció solidària, ja que els guanys de vendre les samarretes aniran destinats a les beques per a nens i joves del Senegal que tenen dificultats per accedir a l'educació a través de la nostra fundació, la Fundació Educació Solidària. A més, l'escola posarà cinquanta cèntims per cada alumne que acabi el recorregut. Volem agrair a tots els alumnes i familiars que han col.laborat comprant la samarreta o bossa, així com també, a les empreses patrocinadores que apareixen al revers de les samarretes que us mostrem en la següent fotografia.
Que tinguem tots una bona jornada esportiva i solidària!