Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

10 d’abril de 2017

The Fonix 2017

Ja s’han publicat els resultats oficials del Concurs d'Anglès The Fonix 2017, on es valora el nivell d’anglès dels alumnes participants en els àmbits de vocabulary, reading, writing i speaking. Com cada any, hi han participat alumnes de tot Catalunya en les fases locals i territorials, d’on han sortit els finalistes per la prova final del proper 29 d'abril. L'alumna de 5è de primària Maria Gallardo Nieto es presentarà a la fase final on hi haurà els finalistes de 5è de tot Catalunya. Et desitgem molta sort i estem segurs que ho faràs molt bé.
Agraïm la participació de tots els alumnes que han realitzat la prova i, properament, rebran un certificat de participació al 10è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya The Fonix 2017.