27 d’abril de 2017

Taules rodones a batxillerat i cicles

Dissabte passat, durant les portes obertes de batxillerat i cicles, es van realitzar les “taules rodones”.
Dins l’orientació acadèmica i professional que des de l’Escola es dóna als alumnes les portes obertes els hi proporciona l’experiència dels antics alumnes i dels pares de l’escola. Després de fer un sondeig de quins graus o cicles volen estudiar els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat es busquen alumnes d’aquells graus que aporten la seva experiència com alumnes universitaris de diferents universitats i graus, i pares que tinguin aquelles professions que els expliquen com està el món laboral.