14 d’abril de 2017

Intercanvi Escola Pia - Chicopee High School

Avui han arribat a Vilanova i la Geltrú un grup d’alumnes de l'intercanvi amb Chicopee High School, de Boston.  Estaran a Vilanova durant deu dies en els quals faran diverses activitats visitant llocs importants de la nostra cultura com Barcelona, Montserrat, Tarragona, i altres indrets, així com la nostra ciutat.
Les alumnes estaran amb famílies d'alumnes de 1r de Batxillerat de la nostra Escola, els quals, la majoria d'ells, van participar a la primera part de l'intercanvi el passat mes de setembre i van ser acollits per estudiants americanes. Les amistats establertes entre els alumnes de l’Escola i les de Chicopee han estat molt intenses, i l'experiència és molt profitosa, també a nivell personal.