24 d’abril de 2017

Comiat a les estudiants de Chicopee High School

La nostra escola va aplegar el sopar per acomiadar les 12 alumnes d'intercanvi de Chicopee High School. Les famílies que han acollit les estudiants van compartir aquest acte participat també per la nostra directora Pilar Contreras i les professores participant en aquest intercanvi.
Les joves de Chicopee van arribar a Vilanova i la Geltrú fa una setmana. Durant la seva estada han compartit amb els estudiants d'intercanvi i les seves famílies activitats culturals i lúdiques. Han visitat el Mercat de la Boqueria, el Parc Güell, la Sagrada Família. També han visitat Montserrat. Una altra de les visites que han compartit l'alumnat de l'escola i el Chicopee High School els va portar a Tarragona on van fer una visita per la Tarragona Romana.
Les joves americanes també van gaudir de la Diada de les Lletres celebrada el divendres i com últim van participar en una classe d'Educació Física.
Ha estat una experiència enriquidora i una alegria conviure amb les estudiants americanes -i ara i sempre- amics i amigues.