Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

10 d’abril de 2017

Aplec dels grups MOU-TE! a Terrassa

Diumenge dos d'abril, prop de 300 nois i noies dels grups MOU-TE, els seus monitors i famílies es van trobar per gaudir d'un dia plegats. El lema d'enguany és TEIXIM, tots units fem xarxa. La primera activitat, en grup, va ser una gimcana, per dins de l'escola, relacionada amb els monuments modernistes de Terrassa. Hi va haver una celebració participada i un dinar conjunt. La cloenda, cap a les 15 hores, va portar més d'una sorpresa.
L’Aplec dels Grups Mou-te de l’Escola Pia és la trobada anual de tots els que formen part. S’hi reuneixen nens i nenes, joves, pares, monitors, mestres i famílies senceres provinents de diversos indrets de Catalunya, per compartir un dia especial de celebració. És un gran dia de convivència, joc, música i festa que queda gravat a la història del Mou-te en Xarxa. El grup MOU-TE! de l'escola va ser-hi present.