7 de març de 2017

Tastets en família

El proppassat dimecres 22 de febrer vam tenir el primer “tastet amb família”, destinat a totes les famílies de l’Escola, per conèixer els nous espais del menjador i poder tastar productes cuinats a l’Escola. El grup Serhs ens va presentar diferents plats que s’incorporen en el menú escolar, tals com fideuà, mandonguilles guisades, hummus i diferents tipologies de truites (carbassó, patata i pebrot), elaborats pel cuiner de l’Escola en Juli Amado.
Amb una nombrosa assistència de famílies i alumnat, vam gaudir de cadascun dels plats oferts. Estem molt contents de la satisfacció que se’ns va transmetre. Us assegurem que mantindrem i vetllarem pel nostre objectiu que és la qualitat del servei, la satisfacció de l’alumnat i que l’espai del menjador sigui el més familiar possible.