16 de febrer de 2017

Nosaltres #volem acollir!

L' Escola Pia, com a institució signant del manifest Casa nostra, Casa vostra, i davant la situació que totes aquestes persones viuen a les portes d'Europa, a l'espera d'un paper que no arriba, creiem que tenim la responsabilitat de fer sentir la nostra veu per tal que administracions i governs sapiguen que nosaltres sí, VOLEM ACOLLIR. Per tot això, us volem convidar a participar a la manifestació que hi haurà el proper dissabte 18 de febrer.
A l'Escola Pia de Vilanova estem preparats per rebre aquests nens i nenes. Nosaltres també #volemacollir.
ELS ESPEREM, US ESPEREM!