Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

16 de gener de 2017

Xerrada d'ex-alumna a l'institut IES Dolors Mallafré

El divendres 13 de Gener, l'ex-alumna de l'escola, la Maria Sánchez, va fer una xerrada a un grup d'alumnes de 4rt d'ESO de l'IES Dolors Mallafré. La Maria Sánchez és voluntària i cooperant de la Fundació Educació Solidària de l'Escola Pia al Senegal. Així, ha explicat als alumnes com aconseguir una educació de qualitat universal, la tasca de la Fundació, i el vincle amb la nostra escola.
Aquesta xerrada, ha estat feta dins del marc del projecte Reacciona! de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, en el qual hi participen els alumnes de 4rt d'ESO del nostre centre. En aquest projecte, els alumnes trien un tema del seu interès, per escriure un guió i gravar un vídeo que s'acaba projectant en un acte de cloenda a la fi del curs. Els alumnes del Dolors Mallafré, han triat el tema de l'educació, d'aquí la xerrada de la Maria.