Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

22 de desembre de 2016

Amic invisible versió 2.0

Al ser avui l'últim dia de classe abans de les festes, i per animar el caliu nadalenc hem realitzat una activitat anomenada L'Amic Invisible Versió 2.0. En aquesta activitat ha participat tota l'escola, i ha consistit en fer una felicitació nadalenca escrita per a una persona de l'escola (alumne, professor o personal no docent). Durant una setmana, i de manera secreta cadascú ha hagut d'esbrinar qui era la persona a felicitar, i avui hem fet l'acte de cloenda, reunint-nos al pati gran per a fer entrega de la felicitació i desitjar-nos bones festes cara a a cara.