Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

24 de novembre de 2016

11 alumnes de batxillerat han estat guardonats/des per la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona amb motiu del concurs Fotofilosofia

Coincidint amb el dia internacional de la filosofia, dia en que tradicionalmes es diu que va morir Sòcrates,el passat 16 de novembre , va tenir lloc a la Facultat de Filosofia de la UB de Barcelona, l’entrega de diplomes de les milllors fotofilosofies de cada Centre. La fotofilosofia és una fotografia original, amb una pregunta filosòfica que convidi a la reflexió. Aquestes espurnes de pensament serveixen per acostar l’alumnat a comprendre millor el que s’entén per filosofia.
Enguany, 11 alumnes de batxillerat han estat seleccionats/des i guardonats/des amb un diploma que acredita la seva fotografia com una de les millors participants.