Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

4 de juliol de 2016

Una alumna de l'Escola rebrà una distinció de la Generalitat per les notes obtingudes a les PAU

Una vegada hem sabut les qualificacions de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) d'aquest curs cal destacar que una alumna nostra rebrà la distinció que otorga el Govern de la Generalitat a tots aquells alumnes que treuen una nota igual o superior a 9 a la fase general. És la Judith Puig que ha obtingut un 9,00. L'acte de lliurement tindrà lloc el proper 18 de juliol a Barcelona.
Els resultats globals de tots els alumnes han estat satisfactoris, aprovant les PAU els 23 alumnes presentats i obtenint una qualificació mitjana a la fase general (sobre 10 punts) de 6,66. Pel que fa a la nota d'accés a la universitat (on es té en compte la nota d'expedient de Batxillerat i la nota de les PAU) la mitjana ha estat de 7,015. Les dues mitjanes coincideixen amb les mitjanes de Catalunya.