Les coses fetes amb precipitació solen engendrar neguits i pensaments empipadors.

28 de juny de 2016

Sessions de ressuscitació cardiopulmonar de suport vital bàsic

Aquest mes de juny, els alumnes de 1r d'ESO van rebre una formació pedagògica sobre les actuacions bàsiques que caldria fer en cas de trobar-se una persona amb una parada cardiopulmonar, com també actuacions en cas de trobar-se una persona que respira però que està inconscient, com la posició lateral de seguretat.
La formació va tenir una part teòrica i una part pràctica amb l'experimentació de les compressions toràciques amb uns ninots especialitzats per aquest aprenentatge.
La valoració de l'activitat, tant de l'alumnat com del professor, va ser molt positiva i enriquidora.
A continuació podeu veure alguna de les imatges d'aquesta formació que es vol implantar a tota l'escola a llarg termini.