Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

3 de juny de 2016

Festa de les Arts

El passat 1 de juny a l’Escola Pia Nostra Senyora es va realitzar el lliurament dels premis a la creativitat dins la celebració de la Festa de les Arts que organitza Escola Pia Catalunya.
En aquesta edició les nostres alumnes que hi van participar han deixat el pavelló de la nostra escola ben alt. En la modalitat dibuix de 2n i 3er. d’ESO hem obtingut el Primer premi del Jurat amb l’obra “El meu caos” de Júlia Sadurní i alhora també en aquesta mateixa categoria, el primer premi del públic amb el mateix treball.
En aquesta mateixa modalitat i categoria la Maria Ramos amb l’obra “Desert personal” ha quedat en tercer lloc i en la modalitat de pintura de 2n i 3er. d’ESO l’alumna Mariona Surrallés amb l’obra “Soledat” ha quedat en segon lloc. I també a les altres dues alumnes la Berta González i l’Ariadna Ruiz de la Torre totes dues de 2n d’ESO-A, que amb els seus treballs també han representat la nostra escola de manera molt digna. Moltes felicitats a totes per una feina molt ben feta.