12 d’abril de 2016

Prova Cangur de matemàtiques

Un any més, el nostre centre ha participat a la prova Cangur de matemàtiques. Aquesta prova té el seu origen en l'associació internacional Le Kangourou sans frontières que en el nostre territori està representada per la Societat Catalana de Matemàtiques.
L'objectiu d'aquestes associacions és difondre la cultura matemàtica, i amb l'organització d'aquest joc-concurs anual es pretén estimular i motivar tants alumnes com sigui possible.
Aquest curs, després que l'any passat també s'organitzés la prova pels nivells de cinquè i sisè de primària, la novetat ha estat que s'ha estés als nivells de primer i segon d'ESO. Així, doncs, uns 215 nois i noies de la nostra escola, des de cinquè de primària fins a segon de batxillerat, han participat en aquesta prova, en la que a nivell de Catalunya la participació ha superat els 90000 alumnes.
En els propers dies coneixerem els resultats, però el veritable objectiu és l'aprenentatge que n'han pogut treure en la preparació prèvia que han fet.
Enhorabona a tots ells!