Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

13 d’abril de 2016

Mostra d'Art d'Objectes Reciclats i Reutilitzats

L'Agenda 21 Escolar organitza la Mostra d'Art d'Objectes Reciclats i Reutilitzats, enguany en la seva X edició.
Proposem als nostres alumnes que participin en aquesta mostra tot utilitzant materials reciclats per construir de manera artística un nou objecte. Poden participar individualment, en grup o a nivell de classe.
L'objectiu d'aquesta mostra és conscienciar els nens i nenes de la necessitat de viure en un món més sostenible i conscienciar de les múltiples vides que pot tenir un objecte. En definitiva, es porta a la pràctica el concepte de les tres R ( Reduir, Reciclar i Reutilitzar).
Us animem a participar-hi!!!