Les coses fetes amb precipitació solen engendrar neguits i pensaments empipadors.

4 d’abril de 2016

Ja arriba l'APLEC MOU-TE!

Aquest cap de setmana es celebrarà a la nostra escola l'APLEC dels grups MOU-TE! de l'Escola Pia de Catalunya. De dissabte a la tarda, a diumenge a la tarda, centenars d'alumnes faran jocs, gimcanes, actuacions i més sorpreses! Un cap de setmana diferent on els alumnes faran nit al centre. El lema de l'APLEC d'enguany és Imagina!, on explorarem el món de la màgia. Els monitors del grup MOU-TE! de Vilanova han estat preparant des de fa temps totes les activitats que portaran a terme. Sobre tot us convidem a venir el diumenge al migdia al pati de l'escola, on, després de l'actuació de dos mags, Mag Gómez i Zappa Màgic, farem un dinar popular a càrrec dels Llaguts. Podreu comprar tiquets per menjar el mateix diumenge a l'escola, i el servei de begudes anirà a càrrec d'alumnes de 4rt d'ESO per a recollir fons pel seu viatge de final de curs a Itàlia. Hi sou tots convidats!!!