20 d’abril de 2016

Arriba el 4rt Torneig Solidari d'Esports - Fundació Educació Solidària

Per 4rt any consecutiu, i col·laborant amb l'entitat de l'Escola Pia, la Fundació Educació Solidària, celebrarem els propers 5 i 6 de Maig el 4rt Torneig Solidari d'Esports. Hi participaran alumnes de 5è de primària fins a 2on de Batxillerat. Enguany, i ampliant fronteres també participaran alumnes de l'Escola Pia de Sitges. Per al torneig s'ha fet un concurs de dibuix per escollir el logo amb el que es farà el cartell i les samarretes del mateix. La guanyadora del logo d'aquesta edició, i per segon any consecutiu, és la Berta González de 2on d'ESO -A-.
Els beneficis del torneig es destinaran al programa de beques d'alumnes del Senegal. Col·laborant per a que l'accés per tothom a l'educació sigui una realitat, fent més ferm el nostre compromís amb l'acció social.