Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

13 d’abril de 2016

2n Fòrum Sostenible

El passat dimarts 5 d’abril els/les alumnes Delegats Verds de la nostra Escola van participar al 2n Fòrum de la Sostenibilitat d’Agenda 21 Escolar de Vilanova i la Geltrú.
La trobada es va realitzar a l’Auditori Eduard Toldrà i a l’Escola de Música de la nostra ciutat. Després de la rebuda i acreditació dels alumnes, en Toni Ramírez com a responsable del projecte d’Agenda 21 de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ens va fer la rebuda i ens va presentar el responsable de la gestió dels residus que genera la nostra ciutat, el qual ens va fer una ràpida però alhora alliçonadora explicació del cost i procés de reciclatge i destrucció de les deixalles que generem a Vilanova i la Geltrú.
Vam seguir amb un petit refrigeri i tot seguit ens vam dividir per grups de treball rotatius per tal de conèixer les accions que cada escola dur a terme i les possibles millores o noves propostes. Mentre amb la col·laboració de tots/totes i de forma també rotativa es van construir tres bancs amb palets, com un exemple pràctic de com reciclar aquest tipus de material.
Els professors/res responsables també, ens vam reunir per comentar i proposar noves iniciatives o accions a dur a terme properament amb l’escalf de l’Ajuntament.
I finalment ens vam reunir tots a l’Auditori, on els diferents grups de treball van exposar les seves aportacions, tot tancant l’acte amb una foto de família amb els bancs construïts de protagonistes.