Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

17 de març de 2016

Un grup d'alumnes de 1r d'ESO s'ha classificat per la segona fase del Fem Matemàtiques

Els alumnes de 1r d'ESO de l'agrupament flexible A han participat en un concurs de matemàtiques que es celebra cada any, el FEM Matemàtiques, i un dels grups format per Roger Feliu, Cristian Prado, Lúa López i Júlia Montesó ha aconseguit passar a la segona fase que es celebrarà a Valls el dia 30 de març.
Els alumnes han treballat en grups de quatre resolent uns problemes complexos on han pogut posar en pràctica diferents habilitats. En conjunt ha estat una bona experiència i felicitem als seleccionats.