Per petita i dèbil que sigui una planta, si un bon jardiner s’esforça en cuidar-la, en poc temps la veurà créixer, florir i fins i tot carregada de fruits.

17 de març de 2016

Dia mundial de l'activitat física i l'esport

El proper 6 d’abril serà el Dia Mundial de l’Activitat Física i l'Esport. Per aquest motiu demà divendres celebrarem aquesta diada en el nostre centre. Per tal de prendre part en aquesta iniciativa, els mestres i professors d'Educació Física han organitzat una sèrie d'activitats adreçades a tots els alumnes de l'Escola.
Al llarg del matí, els nens i nenes d'Infantil i de Cicle Inicial realitzaran l'activitat als patis de l'Escola, l'alumnat de Cicle Mig i Superior aniran a la platja i els alumnes d'ESO es desplaçaran a les pistes d'atletisme. Els nois i noies de Batxillerat s'encarregaran d'ajudar a gestionar totes aquestes activitats en els diferents espais.