26 de febrer de 2016

THE FONIX 2016

La nostra escola participa en el 9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX 2016). El concurs està organitzat per International House i per la Fundació Catalana de l'Esplai.
El concurs compta amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans.
Els alumnes Marta López González ( 5è de primària), Vera Molina Rubio (6è de primària), Maria Nieto Fernández (1r d'ESO), Clàudia Harris Reques (2n d'ESO), Júlia Sadurní Pallejà (3r d'ESO) i Begoña Nieto Fernández (4t d'ESO) aquests alumnes seran els representants del nostre centre a la fase territorial que tindrà lloc el proper dissabte 27 de febrer a Barcelona.
Moltes felicitats i ànims a totes!