19 de gener de 2016

Dia Europeu de la Mediació

El dia 21 de gener se celebra el Dia Internacional de la Mediació que coincideix amb el primer text legislatiu sobre mediació familiar a Europa a través de la Recomanació nº 98 aprovada pel Comitè de Ministres del Consell d'Europa el 21 gener 1998.
Durant aquesta setmana, es faran un munt d'activitats, tan commemoratives com d'aprofundiment i difusió de la mediació, des del col·legi d'advocats o psicòlegs, passant pel departament de justícia, fins empreses que valoren la mediació com a eina important pel benestar dels seus treballadors.
Des de l'escola us volem convidar a creure en aquest projecte i recordar-vos que ho estem treballant amb els nostres alumnes, tant des de les tutories com des de l'Equip de Mediació de l'Escola.
Us adjuntem un enllaç amb tot un seguit d'activitats que es fan a la província de Barcelona per si és del vostre interès.
Que tingueu un molt bon dia!