16 de desembre de 2015

Les bicicletes són per després de Reis

Des de l'Escola Pia de Catalunya fem una crida a tota la nostra comunitat per recollir bicicletes de totes les mides que estiguin en bon estat o que tinguin algun defecte. I per què les volem? Doncs, una vegada passin per les mans dels nostres alumnes del FP de reparació de Bicicletes del Calassanci (que les revisaran, arregralaran el que calgui i les pintaran), las farem arribar com noves a alumnes d'escoles que les necessitin, com ara a l'escola de Salt.
Les bicicletes són per després de reis ja que pensem que molts i molts d'aquests vehicles tindran un recanvi a moltíssimes cases i les antigues encara poden donar molta guerra degudament actualitzades. És una acció solidària que no costa res i que, per contrari, alegrarà la vida de molts nens i nenes.
La recollida es realitza de l'11 al 15 de Gener a tots els centres de l'Escola Pia de Catalunya i a la nostra ser central a Ronda Sant Pau 80 de Barcelona. Des de Pastoral es passaran a recollir a partir del dia 15 i ens ocuparem de portar-les al Calassanci.