Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

4 de desembre de 2015

Campanya de Càritas de recollida d'aliments i creació d'un banc d'aliments a l'Escola

Un any més, apropant-nos a les festes de Nadal, ens adrecem a vosaltres per a demanar-vos la vostra col·laboració en la CAMPANYA DE NADAL de recollida d’aliments per al banc de queviures de Càritas Interparroquial de Vilanova i la Geltrú.
Càritas, amb motiu del Nadal, prepara uns lots especials de menjar pels centenars de famílies que regularment reben l’ajut de Càritas, gràcies a les aportacions de persones anònimes.
Ens comuniquen que necessiten, a més dels productes típics nadalencs, altres productes propis de la cistella bàsica per a les famílies amb infants.
  • La campanya començarà el dia 9 de desembre i finalitzarà el 18 de desembre.
  • La recollida d’aliments es durà a terme desde P3 fins a 2n de Batxillerat.
  • Cada infant durà els seus productes fins a la seva classe.
  • Cada nivell s’encarregarà de portar un dels productes suggerits que indiquem tot seguit:
P3: Galetes (tipus Maria).
P4: Sucre.
P5: Galetes (tipus Maria).
1r de Primària: Sucre.
2n de Primària: Cacau en pols.
3r de Primària: Paquets de pasta (sopa, espaguetis...)
4t de Primària: Paquets de llegums secs.
5è de Primària: Llaunes de conserves (sardines, tonyina...).
6è de Primària: Llaunes de tomàquet triturat.
1r d’ESO: Farina.
2n d’ESO: Arròs.
3r d’ESO: Oli de gira-sol.
4t d’ESO: Llaunes de conserves (sardines, tonyina...).
Batxillerat: Cartrons de llet.

D’altra banda, degut a l’èxit de les darreres campanyes en la recollida d’aliments, i per continuar creixent amb el nostre compromís amb l’acció social com a escola, es crearà un banc d’aliments permanent al centre. Passades les festes nadalenques la nostra col.laboració amb Càritas continuarà. Així, a partir del 2016 es podrà continuar portant aliments de la següent forma:
  • La primera setmana de cada mes serà el moment per a portar els aliments.
  • Els aliments suggerits per portar cada clase són els mateixos que els de la llista anterior.
  • La recollida d’aliments també es farà de P-3 a 2on de Batxillerat.