Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

9 d’octubre de 2015

Reconeixement de la UPC de Vilanova als alumnes del Garraf millor classificats a les proves Cangur 2015

Ahir, dins de l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2015-16 del Campus de la UPC de Vilanova, aquesta Universitat va lliurar unes distincions als alumnes del Garraf millor classificats en les proves Cangur de matemàtiques que es van celebrar el passat mes de març.
De la nostra Escola hi van ser distingits l'Enrique Ji, el Joan Burcet, el Vicenç Gómez i la Meritxell Garcia.