10 de setembre de 2015

Distinció a la Sònia Pedrals per la seva nota a les PAU

El 28 de juliol, Sonia Pedrals Mansilla, alumna de segon de batxillerat de la nostra escola el curs passat, va rebre la distinció que atorga la Generalitat de Catalunya als alumnes amb notes de PAU superiors al 9.
El conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, va lliurar les distincions als 550 estudiants que havien obtingut una qualificació d'Excel·lent en les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) del mes de juny. Enguany, el nombre de guardonats ha estat el més alt de la història de les PAU.
El conseller va estar acompanyat pel secretari d’Universitats i Recerca, Antoni Castellà, el secretari de Polítiques Educatives, Joan Mateu, la directora general d’ESO i Batxillerat, Teresa Pijoan, el secretari general del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), Claudi Alsina, i el director executiu de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), Pere Pardo, entre d’altres.