Les coses fetes amb precipitació solen engendrar neguits i pensaments empipadors.

30 de setembre de 2015

Activitat Mou-te!

El proper dimarts 6 de Octubre de 17:00h a 18.00h el grup de joves MOU-TE! de 4rt d'ESO i 1er de Batxillerat organitzen una tarda lúdica de portes obertes per tal de donar-se a conéixer i animar als nens i nenes de 4rt, 5è i 6è de Primària a apuntar-se i participar.
L'Escola Pia de Catalunya té una llarga tradició de creació i impuls de grups d'infants, adolescents i joves que es troben amb caire voluntari i gratuït dins i/o fora de l'horari lectiu, amb l'objectiu d'oferir un camí compartit d'amistat que ajudi a créixer com a persones obertes i compromeses amb els altres i amb el món.Els grups es caracteritzen per ser formats per nois i noies de la mateixa edat, que poden ser des de tercer de primària fins a segon de batxillerat, acompanyats per un o més monitors experimentats, que es troben regularment i que tenen una continuïtat al llarg dels diversos cursos escolars. Acabada aquesta etapa, els grups poden continuar vinculats a l'Escola Pia.Actualment ja hi ha pràcticament grups MOU-TE! a totes les escoles pies de Catalunya i, enguany ja en tenim a l'Escola Pia de Vilanova.
Les activitats dels grups MOU-TE! són activitats de caràcter lúdic, (gimcanes, tallers, teatre, jocs...) realitzades a l'Escola, molt vinculades al món de l'esplai i portades a terme per alumnes de l'escola de 4rt d'ESO i 1er de Batxillerat que fan de monitors de manera gratuïta i altruïsta. Les activitats van dirigides enguany a alumnes de 4rt, 5è i 6è de primària.