10 de juliol de 2015

La nostra Escola rep el segell de qualitat eTwinning pel projecte "Europe beyond clichés and stereotypes"

Alumnat de 4rt d’ESO de l’Escola amb la coordinació de la professora Mireia Ripoll han realitzat el projecte eTwinning ‘Europe beyond clichés and stereotypes’ que té com a objectiu principal analitzar els estereotips sobre les altres cultures europees i la pròpia, utilitzant elements com l’humor, la gastronomia i les llengües.
Aquest projecte eTwinning s’ha realitzat amb alumnes de 4rt d’ESO de la nostra Escola i amb alumnes del Lycée Jean Zay, Aulnay Sous Bois de França, i del Liceo Statale Linguistico B. Croce a Oristano, Itàlia.
Els alumnes han treballat de forma coordinada amb els altres alumnes europeus en diferents grups de treball i han elaborat material en forma de presentacions audiovisuals i documentals. Totes aquestes presentacions s'han compartit en el twinspace i un cop finalitzat el projecte, s'han recopilat en un web en format de revista online.
El Segell de Qualitat Nacional eTwinning suposa un reconeixement al treball realitzat per alumnes i docents al dissenyar i realitzar el projecte, després de ser valorat per un equip avaluador. Haver obtingut aquest Segell certifica que el projecte ha acomplert amb criteris que s’estableixen a nivell europeu, com són la innovació pedagògica, la integració del projecte en el pla d’estudis, la comunicació i interacció entre els socis, la col·laboració entre els centres escolars associats, l’ús adequat de la tecnologia, els resultats i impacte del projecte, així com una bona documentació del mateix.