Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

30 de juny de 2015

Una alumna de l'Escola rebrà una distinció de la Generalitat per les notes obtingudes a les PAU

Una vegada hem sabut les qualificacions de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) d'aquest curs cal destacar que una alumna nostra rebrà la distinció que otorga el Govern de la Generalitat a tots aquells alumnes que treuen una nota igual o superior a 9 a la fase general. És la Sònia Pedrals que ha obtingut un 9,05. L'acte de lliurement tindrà lloc el proper 27 de juliol a Barcelona.
Els resultats globals de tots els alumnes han estat satisfactoris, obtenint una qualificació mitjana a la fase general (sobre 10 punts) de 6,64. Pel que fa a la nota d'accés a la universitat (on es té en compte la nota d'expedient de Batxillerat i la nota de les PAU) la mitjana ha estat de 7,127. Les dues mitjanes coincideixen amb les mitjanes de Catalunya.