11 de juny de 2015

Dia Mundial del Medi Ambient

El passat 5 de juny es va celebrar, com cada any el dia mundial del medi ambient. Dins dels actes previstos a la nostra ciutat, es va fer un acte a l’auditori Eduard Toldrà amb la presència de diferents autoritats vilanovines. Allà, els alumnes de diferents escoles de Vilanova, es van trobar per llegir un Manifest sobre el medi ambient. Aquest, havia estat elaborat, prèviament, en una trobada de treball d’intercentres de primària, que va tenir lloc el passat 12 de maig. El manifest estava format per les idees aportades pels mateixos alumnes sobre com millorar la nostra ciutat i en especial com tenir cura del mar.
Una alumna de quart de primària va ser l’encarregada per part del nostre centre de llegir una part d’aquest manifest (enllaç al manifest).