Si no cuida a vostè mateix, serà sempre com un zero que no serveix per a res. Ni per a vostè, perquè no tindrà esperit; ni per als altres, perquè no tindrà forma d’ajudar-los ni en lletres ni en esperit. Procuri doncs aprendre una cosa i l’altra.

2 de juny de 2015

Alumnes MOU-TE! participen en la 12ª Festa per una Societat Inclusiva

El passat dissabte 23 de Maig va tenir lloc al parc baix-a-mar de Vilanova i la Geltrú la 12ª Festa per una Societat Inclusiva. Aquesta festa és una jornada lúdico-reivindicativa per a totes les persones que tenen algun tipus de discapacitat. Així, es va reclamar una vegada més la lluita per una societat més justa i equitativa possible amb oportunitats per a tothom, especialment per les persones discapacitades. La jornada va consistir en una cercavila des de la plaça de la vila fins al parc baix-a-mar, on es van portar a terme tallers, concerts i espais de jocs. El grup MOU-TE! de l'escola hi va ser present, fent una gimcana de valors, fomentant els valors de la cooperació i ajuda entre persones.